Svi motocikli se isporučuju samo uz opremu propisanu zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije na ovoj web stranici mogu se razlikovati od ovoga.
Svi motocikli se isporučuju samo uz opremu propisanu zakonom (npr. reflektori prema Euro 4 standardu). Ilustracije na ovoj web stranici mogu se razlikovati od ovoga.

BMW S 1000 RR

SUPERMOTOCIKL U SUPERLATIVU

Uvijek ide do krajnjih granica iu potrazi za idealnom linijom - ispod sebe imate 152 kW (207 KS). Neobuzdana snaga gura vaš RR do maksimuma - s okretnim momentom od 113 Nm pri 11.000 o/min i krivuljom okretnog momenta od najmanje 100 Nm između 5.500 i 14.500 [o/min]. Deset godina nakon što je prva generacija RR-a osvojila svijet motocikala, sada idemo na višu razinu performansi. Promijenili smo gotovo sve komponente RR-a - od početka do kraja. Rezultat: manja težina i osjetno veća učinkovitost. Jeste li spremni za pole position i pobjedu? RR vas čeka.

Istaknute karakteristike motora

Najbolja kočnica u svojoj kategoriji
Best brake in its category
M Carbon zadnji dio sa priključkom za kameru
M Carbon tail-hump cover with camera adapter
Novi stražnji kraj s kratkim nosačem registarske pločice
New rear end with short number plate carrier
Optimiziran motor
Optimised engine concept
Dinamičan i visok prednji dio
Dynamic front view and tall windscreen
Usmjeren na performanse: M GPS Laptrigger i Data Logger
Focused on performance: M GPS Laptrigger and data logger
Snažna M lagana baterija
Powerful M Lightweight battery
Učinkovita prednja i bočna obloga sa spojlerom
Efficient front and side trim panel with winglet

Teško je zamisliti trkaću stazu bez njega - a RR je apsolutno povezan s njom

Teško je zamisliti trkaću stazu bez njega - a RR je apsolutno povezan s njom

Ovisno o brzini, kompozitne plastike krila generiraju do 17,1 kg aerodinamičke potisne sile pri 300 km/h. Ova potisna sila suzbija sklonost prednjeg kotača da se podigne s površine ceste prilikom ubrzavanja: vilica održava kontakt s tlom i DTC nije prisiljen toliko intervenirati. To vam omogućuje zamjetno i još izravnije pretvaranje pogonske snage u ubrzanje.

+ Saznajte više

Više performansi na ekranu

Više performansi na ekranu

Odlazak u boks nakon nekoliko krugova oko trkaće staze: Posljednji korišteni zaslon uvijek se prikazuje nakon što isključite/uključite paljenje. To vam pomaže da se koncentrirate i ostanete usredotočeni na način rada. Ovisno o vašim željama, dostupni su jedan zaslon Pure Ride i tri različita zaslona Core. Sustav prikazuje odgovarajuću najveću brzinu kada je motor hladan. Svjetlo mjenjača sada čini mnogo očiglednijim kada senzor brzine vrtnje treperi. I raščistili smo zaslon, čineći vam još lakšim provjeru TFT zaslona kako biste vidjeli tvorničke postavke za svoje sustave pomoći – poput ABS Pro, DTC ili DDC – pod postavkama.

+ Saznajte više

154
kW (210 KS) pri 13.750 o/min
113
Nm pri 11.000 o/min
193.5
kg DIN težina praznog vozila
3,21
sekundi za ubrzanje 0-100 km/h
Hlađeni četverocilindrični četverotaktni linijski motor

Strast je mjesto gdje srce kuca

Oslobođena strast: ponovno smo prenijeli sva iskustva s trkaće staze na BMW ShiftCam četverocilindrični motor visokih performansi u RR-u: za 3 KS više snage do sada ukupno 210 KS (154 kW). Zračna kutija iz M RR osigurava posebno dobar dovod zraka i bolje promjene opterećenja. Glave cilindra s novom geometrijom kanala i ojačanim nosačima ležajeva također potječu iz M RR. Također smo optimizirali standardnog asistenta za prebacivanje Pro koji sada također dopušta mijenjanje stupnjeva prijenosa s prekoračenjem stupnjeva prijenosa u viši i s prekoračenjem prijenosa u niže i pruža poboljšano prigušivanje promjene opterećenja – za veću preciznost mijenjanja brzina. A čak i prsten lanca sada ima više zubaca: baš kao u M RR-u, sada ima 46 zubaca umjesto 45 – za više snage nizbrdo.

+ Saznajte više

Okvir

Okvir

Precizan rad za više povratnih informacija i performanse tijekom vaše vožnje: M komplet ovjesa s podignutim stražnjim krajem i podesivim zakretnim krakom je standardan. Udubljenja okvira osiguravaju veću bočnu fleksibilnost. Spustili smo kut glave upravljača za 0,5° na 66,4° i smanjili pomak mostova vilice za 3 mm na 26,5 mm, čineći vaš prednji kotač još preciznijim. Također smo upotrijebili pričvrsne čahure osovine i optimizirali kočioni sustav kako bismo skidanje stražnjeg kotača učinili još lakšim u praksi. Sada također možete odabrati prigušivanje za DDC Road, Dynamic i Race: od Race Pro 1 do 3. Koristeći postavke Race Pro 1 do 3, sada možete voziti s prigušenjem ceste na seoskim cestama.

+ Saznajte više

Kretanje, redefinirano

Kretanje, redefinirano

Opcijski Pro način vožnje i senzor kuta upravljanja, instaliran po prvi put, omogućuju korištenje dviju funkcija: Brake Slide Assist za usporavanje i DTC Slide Control za ubrzanje. Senzor kuta upravljanja pomaže u određivanju vašeg kuta zanošenja, koji DTC koristi kako bi osigurao optimalno proklizavanje. DTC postavke 2 i 3 optimizirane su za trkaću stazu i slickove. Nakon snažnog klizanja, Brake Slide Assist vam pomaže usporiti tako da možete skliznuti u zavoj koristeći prednji/stražnji ABS.

+ Saznajte više

Prilagođeno točno vašim potrebama

M paket

M paket obogaćuje sportski profil RR-a. Ekskluzivna Light white/M Motorsport boja uključena je samo u ovaj paket i daje motociklu snažan izgled. Paket uključuje: M sportsko sjedalo za optimalnu potporu u lovu tijekom ključnih milisekundi. M Carbon kotači optimizirani za težinu s M trakama za maksimalnu dinamiku vožnje. Alternativno dostupni M kovani kotači. Dodatno, M sustav oslonaca za noge i crni čep spremnika goriva.

Dynamics paket

Paket Dynamics izoštrava trkaće kvalitete RR-a za dodatnu izvedbu i udobnost. Paket uključuje: DDC elektronički ovjes, te služi za optimalno prigušivanje i optimalan kontakt s cestom u svakoj situaciji vožnje. Sve to nadopunjuju Pro načini vožnje s 3 dodatna Race Pro načina vožnje i druge relevantne postavke za trkaću stazu, kao što su Launch Control, Pit Lane Limiter, Wheelie Control i Brake Slide Assist, Slide Control. Elektronski tempomat i grijane ručke također su uključeni.

Race paket

Paket Race optimizira RR za vozače koji žele biti trkači. Paket uključuje lanac M Endurance koji zahtijeva malo održavanja i optimiziran je za težinu. Kao i ispušni sustav M Titan iz Akrapoviča, koji je dostupan isključivo u ovom paketu, za još više sportski izgled uz značajno smanjenje težine, ili alternativno visokokvalitetni sportski prigušivač od titana.

Carbon paket

Visokokvalitetni karbonski paket pojačava izgled stroja motora. Ovaj paket uključuje prednje i stražnje poklopce kotača, štitnik lanca i poklopac zupčanika te gornje bočne ploče. Ove lagane CFRP komponente izvedene su iz utrka i pružaju elegantne, ali sportske naglaske s visokotehnološkim težnjama. 

M Billet pack

Paket M Billet naglašava sportski karakter motocikla s visokokvalitetnim komponentama i ekskluzivnom oznakom M. Paket uključuje: usitnjene dijelove od eloksiranog aluminija, uključujući preklopne i podesive poluge kvačila i ručne kočnice sa štitnikom poluge kočnice – oprema vrhunske kvalitete.

  • S 1000 RR

    S 1000 RR

Dizajn je više od samog izgleda

Tri varijante, jedan lik

Bez obzira koju varijantu odaberete: u ovom slučaju nisu presudni milimetri ili milisekunde, sve ovisi o vašim preferencijama. Međutim, jedno je jasno: svaki RR usmjeren je prema čistim performansama. Oprema i cijene u konfiguratoru odnose se na njemačko tržište i mogu se razlikovati od opreme i cijena za hrvatsko tržište.

Light white/M Motorsport

Shema boja odmah daje do znanja odakle dolazite i kamo idete: na trkaću stazu. U kombinaciji s M paketom, nema apsolutno nikakve sumnje.

Passion

Od prednjeg kraja do spremnika i straga: Racing red signalizira čistu strast. Poput obećanja, dinamični detalji proizlaze iz cjelokupne slike RR-a. Sada je na vama da ispišete vašu priču.

Black storm metallic

Sportski, oštar i jasno definiran. Cilj RR-a je beskompromisan i jasan kao i shema boja: vrhunska izvedba, bilo na cesti ili na trkaćoj stazi.

Sportski duh se prenosi dominantnim genima

Super sportski i beskompromisno kompaktan. Zadržali smo ove osnovne projektne vrijednosti RR-a. Štoviše, učinili smo ih još oštrijima: od prednjeg kraja s aerodinamički optimiziranim vjetrobranskim staklom i svjetlima upadljivog LED dizajna, do bočnih obloga s krilima i kratkog i dinamičnog stražnjeg kraja. Osim toga, lako uklonjivi nosač registarske pločice i opcijska navlaka za suvozačevo sjedalo dokazuju da smo čak i dizajn RR-a fokusirali na performanse do posljednjeg detalja.

+ Saznajte više

Čak se i savršenstvo može učiniti savršenijim

Radi se o milimetrima, milisekundama, više individualnosti, prilagodbi i zaštiti za vas i vaš RR: od 6 x podesivog M sustava naslona za noge do štitnika hladnjaka vode ili ulja, pronaći ćete prave dijelove za dodatno izoštravanje vašeg RR-a u originalnom BMW Motorradu asortiman pribora.

Radi se o milimetrima, milisekundama, više individualnosti, prilagodbi i zaštiti za vas i vaš RR: od 6 x podesivog M sustava naslona za noge do štitnika hladnjaka vode ili ulja, pronaći ćete prave dijelove za dodatno izoštravanje vašeg RR-a u originalnom BMW Motorradu asortiman pribora.

Više o supersportu

spinner