<<NSC>> (u daljnjem tekstu <<“BMW”>>) dizajnirao je svoju web stranicu tako da bude pristupačna u skladu s uvjetima <<Zakona o provedbi EAA>>. Ova izjava o pristupačnosti odnosi se na sadržaj na web stranici <<https://www.bmw-motorrad.com.hr/hr/home.html>>.

Konkretno, <<zakon o provedbi EAA>> obvezuje pružatelje usluga da usluge i proizvode dostupne kao dio transakcija e-trgovine dizajniraju na pristupačan način, tako da osobe s invaliditetom mogu pristupiti i koristiti takve usluge i proizvode s lakoćom s kojom to obično čine korisnici bez invaliditeta, bez ikakvih posebnih prepreka i bez potrebe za pomoći treće strane. Ti su zahtjevi navedeni u <<informacijama o tome gdje su tehnički zahtjevi navedeni u lokalnom zakonodavstvu>>, pri čemu se mora uzeti u obzir stanje tehnologije i druga razmatranja. Uz tehničke zahtjeve, zakonodavstvo također obvezuje pružatelje usluga da određene informacije učine dostupnima u pristupačnom formatu.

+ Saznajte više

1) Opći opis usluge te opisi i objašnjenja kako bi se razjasnilo kako će se usluga izvršavati

Na svojoj web stranici, BMW nudi razne usluge (u daljnjem tekstu „usluge“) koje omogućuju kupcima pregled proizvoda i usluga putem interneta. Dostupne usluge bit će opisane u nastavku. Sadržaj web stranice koji nije dio opisanih usluga možda (još) nije u potpunosti dostupan.

+ Saznajte više

2) Naručivanje vozila

<<Početna stranica BMW Motorrada>> služi kao ulazna točka za naručivanje vozila. Ovisno o dostupnosti, nude se različite opcije:

2.1) <<BMW Leasing>>

Kupci mogu koristiti vozila putem <<BMW Leasing sheme od leasing davatelja usluga>>. S ugovorom o leasingu na temelju kilometraže, kupci smiju koristiti vozila uz plaćanje dosljedne mjesečne rate. Iznos rate koju treba platiti ovisi o cijeni vozila, dogovorenoj kilometraži i trajanju leasinga. Trajanje leasinga obično je od 24 do 48 mjeseci. Komponente servisa, poput servisa radionice ili guma, također mogu biti uključene u ugovor o leasingu.

Kupci mogu platiti jednokratnu posebnu leasing ratu na početku ugovornog razdoblja kako bi smanjili mjesečnu ratu. U takvim slučajevima, <<leasing davatelj usluga>> može zahtijevati kolateral, kao što je jamstvo supotpisnika ili polog. <<leasing davatelj usluga>> i dalje je vlasnik vozila, a kupac je nositelj vozila. Tijekom trajanja leasinga, korisnik je odgovoran za osiguranje, održavanje i popravak vozila.

Ugovor se ne može pravilno raskinuti tijekom trajanja leasinga. Pravo na izvanredni raskid ugovora nije ugroženo.

Na kraju leasinga, vozilo se mora vratiti u stanju koje odgovara starosti vozila i prijeđenoj kilometraži u skladu s leasing ugovorom. Vozilo mora biti bez oštećenja i nedostataka te u cestovnom i operativnom stanju. Normalno habanje se ne smatra oštećenjem u tom smislu. Konačni račun će uzeti u obzir svaku prijeđenu kilometražu iznad ili ispod dogovorenog iznosa, kao i svaku amortizaciju vrijednosti. To može značiti da postoje dodatni troškovi koje korisnik mora platiti.

2.2) <<BMW Financiranje>>

Ugovorom o zajmu <<od davatelja zajma>>, korisnik može primiti određeni iznos novca i vratiti taj iznos u određenom roku. Tijekom trajanja ugovora o zajmu, mjesečne rate se plaćaju <<davatelju zajma>> koje uključuju ugovorenu kamatu. Plaćanje kamata znači da kupac plaća novac <<kreditodavcu>> kako bi imao pristup iznosu kredita određeno vrijeme.

 

Kod financiranja vozila, novac se isplaćuje kreditnom posredniku. U početku će svaka uplata pokriti preostale kamate, a preostali dio uplate koristit će se za otplatu kredita. Kamatna stopa ostaje konstantna tijekom cijelog trajanja ugovora. Može se dogoditi da kupac mora osigurati kolateral. Dodatne informacije o ugovoru o kreditu <<s kreditodavcem>> mogu se pronaći u obrascu zahtjeva za kredit.

2.3) Zahtjev za ponudu i konzultacije

Kupci mogu zatražiti osobne konzultacije <<od ovlaštenog BMW Motorrad zastupnika>> davanjem svojih osobnih podataka.

2.4) Zamjena vozila

Kupci mogu izraziti svoj interes za zamjenu vozila <<putem partnera za zamjenu vozila koji sudjeluju u programu>> i dobiti neobvezujuću procjenu vrijednosti davanjem svojih osobnih podataka i podataka o vozilu. Postoje različite mogućnosti za pristup ovoj opciji:

  • <<pretraga zaliha vozila>>. Kupci mogu pretraživati ​​<<dostupna vozila>> s različitim konfiguracijama. Nakon što odaberu vozilo, mogu se <<kontaktirati s BMW Motorrad partnerom>>, ovisno o dostupnosti. Također mogu <<pregledati slična vozila>>.
  • Individualna konfiguracija vozila u <<konfiguratoru>>. Nakon odabira osnovnog vozila, kupci mogu kreirati individualnu konfiguraciju na temelju tog vozila. Mogu se <<kontaktirati s ovlaštenim BMW Motorrad prodavačem>>. Osim toga, mogu <<spremiti svoju konfiguraciju, pregledati sažetak i pregledati vozila slična onome koje je konfigurirano>>.

Nakon što odaberete vozilo, za više informacija možete kontaktirati svojeg lokalnog BMW Motorrad zastupnika.

<<Kupac može izraziti svoj interes za zamjenu vozila putem partnera za zamjenu koji sudjeluju u programu i dobiti neobvezujuću procjenu vrijednosti.>>

<<BMW korisnički račun (BMW ID) nije potreban za rezervaciju vozila: u takvim slučajevima kupac može izvršiti rezervaciju kao gost.>>

+ Saznajte više

3) <<Dodaci i usluge>>

U <<BMW Motorrad tražilici dodatne opreme>>, kupci mogu pronaći dodatke koji će poboljšati njihovo iskustvo u vožnji i zatražiti ponudu od ovlaštenog BMW Motorrad prodavača.

U <<pretraživanju dostupnih vozila>> ili <<konfiguratoru>>, kupci također mogu birati iz niza dijelova i dodatne opreme online putem web stranice uz samo vozilo, ovisno o dostupnosti. Osim toga, ovisno o dostupnosti, kupci također mogu odabrati servisne ili pakete održavanja online putem web stranice uz vozilo u <<pretraživanju dostupnih vozila>> ili <<konfiguratoru>>.

+ Saznajte više

4) <<Odjeća>> 

Na stranici <<BMW Motorrad odjeća>>, korisnici mogu pronaći kolekcije i dodatke, a zatim ih jednostavno kupiti kod ovlaštenog BMW Motorrad prodavača. 

+ Saznajte više

6) <<Probna vožnja>>

Kupci mogu rezervirati probnu vožnju kontaktiranjem <<ovlaštenog BMW Motorrad prodavača>> na lokaciji gdje istu žele ostvariti.

+ Saznajte više

7) Ispunjavanje zahtjeva pristupačnosti

<<BMW>> nastoji svoju web stranicu učiniti pristupačnom na brojne različite načine i pripremiti je za korištenje pomoćnih tehnologija. Kao takvi, tehnički standardi europske norme EN 301 549 i kriteriji uspjeha za Smjernice za pristupačnost web sadržaja 2.2 (WCAG 2.2) na koje se u njoj upućuje ispunjeni su do razina usklađenosti A i AA.

Na relevantnim podstranicama web stranice potrebne informacije dostupne su na pristupačan način u skladu sa <<zakonom o provedbi EAA>>.

+ Saznajte više

8) <<Podaci o nadležnom tijelu za nadzor tržišta>>

<<Tijelo za nadzor tržišta u relevantnim zemljama za sukladnost proizvoda i usluga - Glavna uprava za unutarnje tržište, industriju, poduzetništvo te male i srednje poduzetnike>>

+ Saznajte više

9) Povratne informacije i kontakt

<<info@tomic.hr>>

+ Saznajte više

10) Ažuriranja izvješća

Ova izjava o pristupačnosti je posljednji put ažurirana <<17.09.2025.>>.

+ Saznajte više
spinner